*چنین گفت رستم به سهراب یل* *که من آبرو دارم اندر محل*

 

*مکن تیزونازک دو ابروی خود* *دگرسیخ سیخی مکن؛موی خود*

 

*شدی در شب امتحان گرم چت* *بروگمشو ای خاک بر...سرت*

 

*اس ام اس فرستادنت بس نبود *که ایمیل وچت هم به ما رونمود*


 *رها کن تو این دخت افراسیاب* *که مامش تو را می نماید کباب*


 *اگر سربه سر تن به کشتن دهیم* *دریغا پسر، دست دشمن دهیم*


 *چوشوهر دراین مملکت کیمیاست* *زتورانیان زن گرفتن خطاست*


 *خودت را مکن ضایع از بهراو* *به درست بپرداز و دانش بجو*


 *درین هشت ترم،ای یل باکلاس* *فقط هشت واحد نمودی تو پاس*


 *تو کز درس و دانش گریزان بدی* *چرا رشته ات را پزشکی زدی*


 *من از گور بابام پول آورم* *که هر ترم،شهریه ات را دهم*


 *من از پهلوانان پیشم پسر* *ندارم بجز گرز و تیغ و سپر*


 *چو امروزیان،وضع من توپ نیست* *بود دخل من هفده و خرج بیست*


 *به قبض موبایلت نگه کرده ای* *پدر جد من را در آورده ای*


 *مسافر برم،بنده با رخش خویش* *تو پول مرا می دهی پای دیش*


 *مقصر در این راه تهمینه بود* *که دور از من اینگونه لوست نمود*


 *چنین گفت سهراب،ای ول پدر* *بود گفته هایت چو شهد و شکر*


 *ولی درس و مشق مرا بی خیال* *مزن بر دل و جان من ضد حال*


 *اگر گرم چت یا اس ام اس شویم* *از آن به که یک وقت دپرس شویم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد